Voor het schooljaar 2024-2025 staan de volgende zaken gepland.
-Rekenonderwijs Op welke wijze verzorgen we het rekenonderwijs en op welke wijze we zodat iedere leerling blijft ontwikkelen? Deze en andere vragen bespreken we met elkaar en de afspraken worden vastgelegd zodat de doorgaande lijn in aanbod en aanpak geborgd is.
-Alle talenten tellen We gaan een signaleringsinstrument voor meer/hoogbegaafdheid kiezen en ondersteuningsniveau 2 vastleggen voor onze school.
-NIO (Naar Inclusiever Onderwijs) De school zal de missie /visie van het project NIO herijken. Een gezamenlijke missie en visie die richting geeft aan ons handelen. Voor inclusiever onderwijs is leiderschap nodig dat een organisatiecultuur en mentaliteit creëert die ruimte biedt aan diversiteit en respect en participatie van iedereen. Dat is een taak voor schoolleiders en bestuurders en ook voor alle andere betrokkenen in en om de school met de missie en visie als uitgangspunt.
- Burgerschap en sociale integratie.Welke doelen hanteren we als school? Hoe wordt dit aanbod in de groepen weggezet zodat een doorlopende leerlijn gewaarborgd is? Wat en hoe worden vaardigheden van leerlingen gevolgd op de vakken. De schoolafspraken worden vastgelegd in een beleidsdocument.
Naast de genoemde plannen worden ook de fusiegesprekken opgestart. Dit proces overstijgt het schooljaar.